ultraljud

Nej, jag är inte med barn. men jag har funderat på det där med ultraljudsbilderna.
Förut förstog jag aldrig varför alla var eld och lågor över dom, och varför alla tog med en bild hem. Men nu har jag ju faktiskt insett att det är en unge där på bilderna, och det såg jag aldrig förut.
jag har faktiskt gjort ett ultraljud en gång. På mitt högra ben. För att kolla huruvida min oförmåga att gå berodde på en blodpropp eller inte. Det gjorde det inte. Så spännande var det med det. Och ingen bild på mina fina blodådror och muskler fick jag med mig hem att sätta på kylskåpet heller. Det hade varit ballt.

Sen är jag lite matt också.
Allt tjat om att man ska skriva på doneringskort och ha i plånkan! Nej det orkar jag inte, dessutom har jag redan informerat mamma om att jag absolut under inga omständigheter som helst tänker donera nåt organ. Never, ever!!! Självklart om jag hängde löst på pinn och sebastian eller nån annan jag tycker om blev sjuk, så skulle jag gladeligen skänka varenda organ jag hade. Tyvärr får man dock inte bestämma vem som ska få mina reservdelar, så jag kommer inte riskera att skänka ett livsviktigt hjärta till nån jävla pedofil eller liknande!!! Never. DÖ är vad ni ska göra. Med era egna, ruttna äckliga organ. DÖ! DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ !!!! Hoppas ni dör! hela högen!

Fast jag kom på ett bra jobb till dom som sitter i finkan. Kanske att dom kan rensa gruset som man sopar upp på våren. Ta bort alla äckliga fimpar och använda snusar som slängs på marken. Det vore sannerligen ett passande jobb. men sen när ni har gjort det och vi har nytt fint grus att gå på i vinter så kan ni DÖ!!!!

Ja., jag är lika bitter om vanligt. och det känns bra!!

Men hur vore det att tvätta bort smink och sova lite? Ja, det blir så..
Först!!! Ska jag göra en fläta av mitt låååånga hår.. lååååååånga! hej

Kommentarer
Postat av: Tina

Biiiiiiild på håret TACK!

2008-05-16 @ 00:12:58
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: Maria

hmm vem kan det va som tjatar om dontationskort?
Är man inte säker på vad man vill göra så ska man ju inte fylla i något, så enkelt är det.
Har inte heller fyllt i något.
Som du säger skulle gladeligen donera till familjen men annars så vet jag faktiskt inte...

2008-05-16 @ 09:20:00
URL: http://www.denlillafamiljen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0