Tisdag

Idag när jag hade tagit min skönhetssömn på bussen så råkade min rygg låsa sig när jag skulle kliva av. Jag fick gå som quasimodo ut, och har fortfarande känningar kvar.
En annan gång låste det sig vid ena skulderbladet så jag fick gå snelutad hela dagen, PÅ SKOLAN tillochmed. Pinigt.
När jag spelade fotboll fick jag ibland så ont att jag inte kunde gå efter matchen, nån gång på McDonalds fick Lovisa lyfta mig ur bilen! Man måste alltid stanna på donken när man har spelat match.
och så fick jag ryggskott en gång när jag och Sara var ute på uppdrag på Ulvön klockan 4 på natten. Sen kunde jag inte gå på flera dagar. Det tåls att tilläggas att det var i mycket ung ålder.
Och så har jag flyttat ryggraden och gång, och sen så har jag även gått till en sjukgymnast som konstaterade att mitt bäckenben sitter fast. Känns stabilt!
Jag tror jag har ärvt pappa mårtens rygg. Tack för ett fint arv. kravallig rygg är precis vad jag behöver i mitt yrke.

Jaja, det om det.

Jag skulle kunnat döda för en påse såna där nappar nu! JAG ÄR FEEET! Hittade två nappar i min bottenlösa väska igår. Dom hade nog legat där ett tag, men det var gott ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0