sunny saturday

Igår var vi ute nästan precis hela dagen.
Först så var jag och Salken och Marita ute och gick en promme, allt för att Marita ska få sina steg. Sen var vi hem till mig och fikade och busade med Salka på gräsmattan. Sen gick vi på Pålan 1 och låg på baksidan och solade ända till halv fem. Salka solade också, men hon gjorde ett avbrott ibland för att leka med en boll som var alldeles för stor för henne.
Sen drog jag hem och grillade och åt på balkongen och sen var vi ut och gick igen.

ÄVEN att macken stängde klockan fem, och jag hade snuskris IGEN! Fick gå till pappa och nalla ur hans dosa.
Och så var vi ute och gick en gång till och sen gick vi hem till Lars och Marita och spelade fuzion frenzy. Det var inte så roligt som jag ville minnas att det var.  Mario spelade vi också, men Lovisa var så dålig på det så vi fick börja om så många gånger att det till slut blev astråkigt. Då bytte vi till donkey kong, och DET var minsann roligt. Men Marita fick köra alla bonusbanor Fuuuusk!
Ja just, var ju till Adam och lirade lite tekken 2 också, men som vanligt så fuskade skitstöveln!! Fan vad förbannad jag blev, jag slog Adam! Rätt åt han!

Nu ska jag baka tårta för imorron fyller Salken 1 år.

Kommentarer
Postat av: Tina

Inte gillar Lina, I looove it=)

2008-05-11 @ 14:29:07
URL: http://tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0