sent inlägg

Jag frågade pappa om jag fick gästblogga på sbk:s sida. Det fick jag inte. Jag hade visst råkat delge mina ondsinta planer om utdömningar. Synd att jag sa det innan, annars hade vi kunnat vänta ett och ett annat skojigt inlägg.
Jag fick en rom och cola istället. Så då blev jag glad igen.
Dängde Adam och Lovisa på badminton. Fan vad grym man är! Sen dängde jag Adam på tekken... Nej okej, det gjorde jag inte, men det var nära en gång. Varpå Adam inte hade långt till tårarna tror jag. Han skrek iallafall, och så mycket har han inte tappat fattningen de senaste gångerna vi lirat.

NU ska jag hoppa in i duschen och försöka reda ut min extremt trassliga löshår. Jag vet inte riktigt vad som har hänt.

På återseende.

ps. Om det var nån som var nyfiken på vad det var för roligt som jag hade planerat att skriva i bollbloggen så kan ni fråga så ska jag gladeligen berätta det... kanske

Kommentarer
Postat av: Dario

jag gissar på att det var hets mot någon folkgrupp! har jag fel så får du gärna berätta!

2008-05-25 @ 04:27:22
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0