piece of crap!!!

Fick hem mitt hår och mina shorts. Jag vettefan hur det ska gå med håret. Färgen är HELT fel, så jag måste färga in det imorron innan Ida kommer hit och sätter i skiten. Sen är det hur lite hår som helst på slingorna, så nu är jag bara lej lej lej! Kommer se ut som riktig jävla white trash i det. Jaja, testar väl, så får jag väl slita ut det om det ser förjävligt ut och lägga NEGATIVT omdöme om deras piece of crap hår.

Shortsen var rätt najs iallafall, hoppas på lite sol nu då så man får använda dom lite =)

Gårdagens snus och kaffe dag var VERKLIGEN INTE BRA, har snusat sönder läppen, på BÅDA sidorna eftersom jag bytte och körde varannan när det började göra ont. Nu får jag typ ta i underläppen eller nåt. ha!! Fint.

Och så ska jag få följa med storråttan när han ska gadda sig också! I augusti, kuuul för mig!!! älskar lukten som är på tatueringsstudior!

Nej, nu ska jag gå och kolla på mitt skithår igen och se om jag ska böla en skvätt eller inte.. wäää

Det visar sig.

För övrigt så fick jag en smärre chock idag, men det la sig ganska fort. Har man inte rent mjöl i påsen så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0