Men det löste sig till slut..

Kom hem från jobbet, pussades med en älskling som jag har, sen ringde jag maritta och hörde om vi skulle gå ut, och det skulle vi såklart. Men till min förfäran kunde jag inte hitta snusdosan när jag skulle gå.. letade mig fördärvad ett tag men kom fram till att jag förmodligen tappat den ur väskan på bussen. Kom på att Lars kanske var hemma så jag skulle gå dit och tjyva en av han. men han var inte hemma.
Så jag ringde Lars och frågade om han kunde köpa en på vägen hem, och han skulle åka med pappa, så då kunde jag lika gärna fråga han!
Det jag ville ha sagt med det hela var, THANK GOD att pappa hade laddat upp med ett par stycken "un-opened" (som han själv sa) och thank god för att lovisa slängde sig på blå faran och åkte ner med den!
Nu känns alls bra igen!!!

Så, nu väntar jag bara på att mitt hår ska dyka upp, och på att nån ska orka förbarma sig över min katastrofalt fula utväxt..

Mmm.. catch

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ojojoj vilken snäll syster du har!!!

2008-05-06 @ 14:13:58
URL: http://lovisaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0