Jag hatar barn!!

På riktigt så tycker jag riktigt illa om barn!
Jag får typ panikångestattack och kan inte andas när det kommer barn i närheten..

Jävla ungar som ska reta upp hunden. Och om hon biter nåt barn som retas så tänker jag INTE ta på mig skulden. Varken mitt eller Salkas fel. Föräldrar borde lära sina barn att inte reta hundar. Och man kan inte springa runt en hund och skrika och hoppa, för då blir den stressad, och till sist bits den!
Idag bets inte Salka, men om hon hade gjort det hade det varit rätt åt barnen!

Och jag tycker inte att andras ungar är gulliga. Jag tycker inte att de är gulliga när de stortjuter efter godis (haha, ja han är så bestämd lille rutger) Lär barna lite vett!! Om jag nånsin skaffar barn (vilket jag inte tänker göra) så ska dom fan vara uppfostrad. Tuktad! Fy fan för barn!

Ni gör INTE samhället en tjänst genom att skaffa läskiga, äckliga barn! Och om ni gör det så ha lite pli på dom så jag slipper ha era barn springandes runt mig! Föräldrarna nu för tiden!
Sluta upp med det där genast... att skaffa barn also!


Kommentarer
Postat av: Dario

Stämmer bra, däremot är det lika mycket ditt ansvar att se till så att din hund uppför sig, som det är föräldrarnas ansvar att snorungarna gör det!

2008-05-24 @ 13:41:44
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/
Postat av: Advokaten

Du vet att i svensk lagstiftning så gäller det strikt ansvar för skador som orsakas av hundar och katter.
19 § i lagen om tillsyn av hundar och katter.
Så att du inte "tänker" ta på dig ansvar för om din hunder biter någon eller förstör egendom är tyvär ej upp till dig. Däremot kan givetvis ansvaret minska om den skadelidande (barnen som blivit bitna)anses medvållande till skadan, 6:1 § SkL.
Men att säga att du inte tänker ta på dig ansvaret är som sagt inget som är upp till dig, det får du ta upp med lagstiftarna.

2008-05-29 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0