Ibland får jag skäll..

.. oftast för att jag är elak faktiskt

Jag tänkte mest att jag skulle bjuda på ett livstecken, för övrigt så har jag inget intressant what so ever att skriva. Jag har snor i min näsa och det stör mig. Ikväll har jag och Marita och Sara varit ute och gått och jag tvingade Salka att bada. Jag tycker nämligen inte att det hör till vanligt hundvett att vara rädd för vatten. Så med några pinnar och en tub leverpastej lyckades jag få i henne i vattnet. Men eftersom hon fick pastej varje gång hon hämtade pinnen så trodde hon till slut att hon var duktig bara hon klev i vattnet, så hon gick i med tassarna och sen hoppade hon på mig och förväntade sig förmodligen att jag skulle ge henne alltihop. Nej du hunden! Kanske lyckas vi bättre i sommar, när faktiskt tillochmed vi vågar bada.
Utom Sara förstås. Hon skulle väl slänga sig i plurret vilken dag som helst. Jag är förvånad faktiskt. Isen har ju släppt och hon har inte legat i vattnet än. Märkligt.

För övrigt känns allt märkligt. Jag känner mig som i en bubbla. Det enda nöjet jag har är att reta Lovan på jobbet. Så cheferna hade ett samtal häromdagen att man var tvungen att säga till om man kände sig mobbad.. hahahaha. men jag tror att det var på skoj.

Sen är mitt säng fortfarnade ett inferno. Jag tycker det är konstigt att min säng verkar som en bra lekplats. Speciellt när jag ligger och sover på mornarna. Jag älskar hunden, men jag tänker inte påstå att det är trevligt när nån kommer och gräver på mitt huvud och biter mig i näsan klockan 04,30 varje morgon. kalla mig fjantig!

Imorron hoppas jag på sol, för då ska jag ha shorts och mina nya PUMA skor. Bara jag inte har tagit på mig nån färg, för då lär jag väl spilla på nypjuxen det första jag gör.

Nåväl, här var ett livstecken. Jag hatar fortfarande barn!! Jag har gett PM och Evelina stränga förhållningsorder inför deras kotte, och det lät som att de var med på noterna, så låt gå för den här gången! Men gör inte om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0