Herrejösses!!

Jag hatar fjortisar, och SJÄLVKLART satte dom sig bakom mig på bussen hem. I lillsjöhögen var jag så lej så var på väg att vända mig om och skrika: Om inte DU slutar smaska på ditt äckliga godis nu din tjockis, och om inte DU stänger av ljuder på din mobil när du får tre sms i minuten så kommer jag att döda er båda!!!
Men det gjorde jag inte, jag drack lite cola istället

Imorse tyckte jag att leggings, min långa dieseltröja och mina gröna stövlar var en bra idé. Nu när jag har stått i 16 timmar i stövlar med vad som känns som 2 meters klack så känns det inte som en bra idé längre.

Så, jag har also varit assistent idag åt Mirre. Jag har färgat tre modeller åt henne, tvättat modeller, lagt hår, diskat, städat, kedjesnusat och druckit kaffe. Sen har jag försökt styra upp modeller, fixat mackor, druckit champange, ätit macka, tagit kort och duttat mer puder på modellerna. På 25 minuter hade jag gått från salongen (i klackarna), beställt sallad, väntat på segast-i-världen som gjorde salladen, gått tillbaka på salongen och ätit. Jag har varit som en vessla hela dagen! I´m telling you, like a weasel!! Jag har fruktansvärt ont i mina fötter och jag har haft SÅ JÄVLA ROLIGT!!!!

Och så har jag nog fått mitt hår också, men det ligger på ica.

Nu ska jag kolla runt lite och sen ska jag ta mig lite välförtjänt sömn..

Nu vet jag vad äkta kärlek är!! Det är när man kommer hem, och en nyvaken vit vän med svarta prickar kommer upp och blir så glad över att matte kommer hem. Så glad så hon springer så fort att öronen ligger slickade mot huvudet och viftar på svansen så mycket att det inte går att springa rakt. DET mina vänner, det är kärlek!

Förresten så är min telefon kvar i stan, så räkna inte med att få tag i mig förrän imorron runt lunch!
Har inte heller haft tid att svara på sms idag, för jag har inte haft en ledig sekund. Salken tackar för alla grattissms.
Tänk, idag är min lillalillavovve hela 1 år. o joj

Kommentarer
Postat av: Cemo

DANKE! Folk blir chockade när de kommer in och ser dem sitta och kräma på kattlådan eller ligga på fönsterblecket och lapa sol.
Som två små chihuahuor. Fast inte så äckligt fula och störande för det allmäna ögat.
Om två år ska vi skaffa hund. Från din hund.

2008-05-13 @ 17:53:03
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0