hataaaaa

Jag hatar mest av allt just nu att mitt täcke har glidit ut påslakanet och att jag inte orkar fixa till det.
Dessutom ligger Salka under täckte och snarkar och skulle bli ytterst irriterad om jag tog av täcket av henne (ja, jag låter min hund styra mitt liv)
Det jag har att välja mellan nu är att väcka hunden och göra det ytterst jobbiga att fixa till det, eller att jag får sova med knöligt täcke med alldeles för mycket påslakan längst upp.. AAAAAAAH!! Jag blir fan förbannad.

Dessutom blir jag lite irriterad av att mn hjärna spelar mig massa ondsinta spratt! Nu får du ge dig hjärnan!

Bäst igår var dessa sms:
"mm. pinacolada"
"Men din lilla parasit! Själv har jag bara fått en sur cider.. Dessutom är jag gammal och fet så nu går jag och lägger mig. Puss på re"
hahahahaha. lika roligt idag.

jag kanske aldrig sa det, men igår var jag hos pappa och satt och såg på skräckfilm med mina kära syskon. och ni som känner mig vet att jag hör ganska dåligt även om det är helt tyst (en förfärlig nackdel när jag ska tjyvlyssna) men även fast vi hade på full fräs på filmen och trots att det var babbel i köket hörde jag nåt intressant. Så jag gick in till köket och sa:
"hörde jag pinacolada?"
.. Då skrattade alla åt mig, sen hämtade Kalle rom och pappa snurrade Pinas. Mmm, me likie!

nej ske ma? Ja, det ske ma nog!

För övrigt! FY FAN vad fegt att slänga ur sig en jävla massa acceptera-mig- skit och sen inte kunna stå för att man dömer folk själv! Hycklare!


Kommentarer
Postat av: Tina

Man hallååå, bild på håååret =P

2008-05-19 @ 23:34:34
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: zalla

Jag vill också se håret.. Puss

2008-05-20 @ 13:17:48
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Liisa

villken söt hund du har..

2008-05-20 @ 17:53:53
URL: http://liisagyllin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0