guten tag.

Det blev inga bilder igår.. och inga idag hittills heller.. orkar inte gå ner och hämta kabeln nu för jag ligger som ett kas i soffan. Jag och Lovisa har ätit burgare till middag.. Igår åt vi pizza.. och cola hela helgen.

Igår var vi i stan på fotboll, fick även stå och ta betalt för inträde. ja jag säger då det.
Klockrenast var när jag tvingade två killar att hoppa över den där snurran som man går in igenom, för att man kunde inte backa den. en höll på att slå ihjäl sig. Då skrattade jag.

Sen var det en annan kille som smet ut genom grinden och inte riktigt stängde den efter sig. Då tog Lovisa och fräste "men fy fan, stäng grinden efter dig".. problemet var att han hörde, och det var inte riktigt meningen. Så han vände och frågade "ska jag stänga grinden eller?"
Jag styrde upp det. "gör det är du snäll, och det var inte riktigt meningen att du skulle bli utskälld"
Tyvärr så tycker folk att jag och Lovisa låter ganska lika så han kanske trodde att det var jag som gormade åt han. Jaja, vad gör det om hundra år.
Snart ska vi ut på en promenad med Salken och sen är det hundkurs.  Lovia hänger med idag, hon är mkt förväntansfull.
Bilder kanske kommer sen, om jag orkar! hej

kanske en isglass på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0