Fucking OBRA!!!

Insåg just en förfärlig sak.

Ibland när man har sminkat sig och dragit på sig snygga kläder (inte för att jag har några, men) så kan man ju känna sig som helt okej ändå.
men om jag hade mött mig själv på stan så hade jag inte tyckt att jag vore speciellt snygg. Kanske ballast i världen, men fan inte snygg!!!
Nu är det förbättring.
Men frågan är.. ska jag nöja mig med att färga utväxten, sätta i nytt hår, gå ner 100 kg, lägga lite mer tid på smink, köpa nya kläder och tatuera mig.
Eller ska jag fixa sillisar, bleka och fixa tänderna, kemisk peeling och fixa näsan också?

Oojojoj, eller så gör jag bara det första och nöjer mig med att vara ballast i världen.

Jag sover på saken. hej

Kommentarer
Postat av: syster

Men sillisar och viktras vill jag gärna vara med på?

2008-05-07 @ 11:55:49
URL: http://lovisaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0