.dop.

Idag har jag varit på dop i kyrkan. Tillochmed så har jag hällt upp vatten i krukan. Eller dopfunt sa mamma förstås. Jag kan inte låta bli att fundera om det är vanligt kranvatten!
En lite notis! Mycket ovänligt av Johan och Maria att välja psalmer som jag inte ens kunde låtsas att jag kunde sjunga. För det kunde jag inte. Det är roligt med psalmer som ingen kan sjunga dock, för det låter extra fult när man försöker. Så jävla falskt! hahaha, ja jag hängde med på vissa ord, men jag tänker inte påstå att det lät bra.

Det var trevligt dock och Sebastian är den enda ungen som jag faktiskt gillar. Han tycker om faster han, och idag dregglade han inte ens på mig, bara lite slem på handen när han skulle äta på mig. gott! Och nu ligger Salka och slickar på mina fötter.. Mysiga

Det kändes dock fel! Wrong wrong wrong wrong.. wrong wrong wrong wrong. You´re wrrooong. Fel att stå och lyssna på prellens ord om gud och varför han är så god och bra, när det står emot allt jag tror på! Tur att jag inte spillde dopvattnet på mig, då hade jag väl smält ner och dött.
Pappa läste nåt ur bibeln också, det var roligt. och Lovisa låtsassjöng inte ens med på psalmerna. Hon höll inte ens i pappret. Då gav jag henne blicken!

Sen spelade vi tekken, för ovanlighetens skull. Jag var grym!



HA!!!!TWWOOAAAA!!!!

Kommentarer
Postat av: Dario

du vet inte vad min Nina går för...

2008-05-26 @ 03:24:16
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/
Postat av: sara

mmen vilken gubbe är du när ni lirar tekken ?

2008-05-26 @ 11:27:47
Postat av: Anonym

vad tror du??
http://evelinaingridamalia.blogg.se/2008/may/lina.html

2008-05-26 @ 15:31:26
Postat av: Evelina

ja de va såklart jag som skrev det där.. blir så jävla less att inte namnet sparas

2008-05-26 @ 15:32:02
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Maria

Tack för hällandet av dop vattnet, jag lovar det är vanligt kranvatten så det hade inte varit någon fara om du spillt ;-)
Du såg ju Sebastian överlevde ju...

2008-05-26 @ 16:21:54
URL: http://www.denlillafamiljen.blogg.se
Postat av: frida

Michelle och ja e oslagbara..Haaaiiiyaaaaaaaaaaaaaa! Tack för klippet..puss

2008-05-27 @ 14:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0