Det är bra nu..

Aldrig mer kommer jag låta någon få mig att må så jävla dåligt som jag har mått. Har tänkt, en massa.. en jättemassa faktiskt. Man har själv ansvaret för hur man mår, och jag kommer inte låta nån trycka ner mig igen!
Här är jag, gilla det eller stick. Jag är stark igen, jag är LIIIIIIINA igen!!! Lina som jag tappade bort för så länge sen.
Jag kommer aldrig leva nån annans liv, aldrig låta nån annan bestämma över mig, aldrig låta nån trampa på mig igen. Jag lever mitt liv nu, jag bestämmer och passar det inte så dra.. Lyckas nån trampa på mig, då reser jag mig upp, borstar av mig och går. Jag stannar inte kvar i skiten som jag av nån mkt underlig anledning har gjort.
Det är på mina villkor nu.. alltid

FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK!!! I´m back, and i fucking like it!!!

Såå, har klämt i mig fyra isglassar och det var gott. Jag har visserligen delat med mig såklart. En vovve som tjyvbiter!! MAN FÅR INTE BITA PÅ GLASSEN!!!! Hon förstår inte.
Jag har dessutom jävligt håriga ben, men jag tänkte att om man inte rakar dom så ofta så kanske det inte växer ut lika fort sen. Eller nej okej, jag ljög. Jag har inte orkat, och jag lovar att jag kanske inte har rakat dom på ett halvår. Kanske snart. Om solen kommer fram så måste man kanske rassla fram shortsen.
Nee, snart sex and the city. Ärligt så kan man se dom hur många gånger som helst.. love!!!


Kommentarer
Postat av: Marita

Helt rätt Lina!
Puss

2008-05-08 @ 08:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0