Bra dag!

Först blåste jag och Lovisa iväg på kurs. Salka bråkade en massa, men till sist tuktade jag henne så nu kan hon tillochmed gå fot om jag skäller lite på henne.
Sen åkte vi hem till stugun, gick en sväng i solen och sen låg vi på min balkong som två kas och åt isglass till förbannelse.

Samlade kraft och gick och handlade till middagen. Lovisa kastade även nycklarna i tallen? Eh, ja. Sen åt vi räkspett till förrätt, grillad fläskfilé med en krämig färskpasta m. vitlök. Och så har vi en chokladpudding spetsad med malibu i kylen.
Vi spenderade även en stund på altan med ex antal pinacolada som jag snurrade och bob marley i stereon. Det var en dålig skiva dock så vi växlade till nightwish. (jag får inte höra med cash nu, jag blir matt)

Jag - "Nej, men om man skulle lyssnat på lite bob kanske"
Lovisa - "Nej men jag orkar inte"
Jag - "...."
Lovisa - "För visst menar du Springsteen?"
Jag - "Bob Springsteen? Nej, jag menar Bob Marley"
Lovisa - "Jaha"
Jag - "Han heter Bruce, Lovisa"
Lovisa - Ja, men jag trodde att du hade nåt förkortning på han"
.. Då kan ju förstås inte jag låta bli att fundera av vilken anledning jag skulle förkorta Bruce till Bob? Hahahahaha, jag dör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0