Bättre sent än aldrig.

..lite utlovade bilder ska komma..

image85

Fint, den turkosa ögonskuggan som jag fick från MakeUp Store. Love!!

                                        
Här kommer den efterfrågade                  Maritta                         Salken och Frida
      syskonbilden, Ida

                                
         Grillmästarn!!               Jihooo. mongo         enormt vackert!!!

Ibland kan jag förstås inte låta bli att undra varför mitt hår står rakt ut. Det här var iallafall några bilder från sista april. Kul kväll.

image92

Vissa myser i solen på en solstol. Vet ärligt ingen anna hund som lägger sig och SOLAR! De flesta hundarna letar väl upp skugga va?

Idag har vi varit på kurs och bråkat. Jobbig dag. Salken var jättearg på en annan hund, men sen gick det över, och då blev hon arg på en tax istället. Iof är det nog för att hon är skendräktig, men still!!!

Nu ska jag snart sova, imorron ska jag vara assistent åt Mirre. Skoj skoj. WHAT TO WEAR???

Kommentarer
Postat av: Ida

tack før bilden lina! :)

2008-05-13 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0