vad är mitt problem?

Först och främst. Tack Maritta för min nya design. I love

Idag har jag varit galen. Köpte nya jeans, fast jag köpte nya för typ två veckor sen.. och ett par andra typ en månad innan dom, om ens det. Herrejösses. Sen var jag på MakeUp Store och köpte ny foundation, fick även en ögonskugga för att jag förnyade mitt medlemskap. Och allvarligt. I LOVE IT! Har länge varit sugen på en turkos och nu fick jag en. Bestämde mig för att kladda på lite och testa på jobbet. Lotta stog breve och hojtade: MER!!! MER!!! Så då blev det ännu mer, och sen blev det jättemycket, men som vanligt fabulous.. moaahaha

Imorron ska jag ägna lite mer tid att hitta nåt fint som passar till mina nya jeans. Men jag kan faktisk försvara mig själv med att säga att det var såna som jag letat länge, men inte hittat. Ni vet, lite hängig i rava men ändå tajt som. Fabulous till mina baby phat skor, och ÄNNU MER fabulous kommer det att bli med mina pumasneakers som står och väntar på mig i förrådet. Also allvarligt. Hur duktig är jag inte. Dom har stått där och väntat på mig sen i januari. Och jag inte ens tjyvanvänt dom lite. Väntar till sommarn, för jag vill att dom ska fortsätta vara vita och inte bli äckligt vårgrå. OSH OCH FI FAN!

Annars har jag hår på riktigt överallt och det stör mig lite. Det sticks. Och nu menar jag INTE att det är mitt eget hår.
Måste leta fram mitt döskallelinne som jag gnåla åt mig av Lovisa. Det blir nog utmärkt till jeansen som jag ska ha imorron. Måste bevisa för Lovan att dom inte är så konstiga på som dom ser ut när dom ligger i påsen. Ser en hel del märkligt ut faktiskt.

Niklas kom förbi igår också en sväng, jag fick chips. Yummie! Älska stjärnchips!!!

-Här vill du ha Polly?
-Ja (trycker i mig två)
-Nej men ta den du.. man måste ju.. tänka på figuren
-.... ja, inte jag. Det är redan förbi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm var är min sax?!?!

2008-03-26 @ 21:37:57
Postat av: Marita

Vill du henka eller? ! Du är välkommen att slå följe. Puss

2008-03-26 @ 23:29:32
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0