Tråkiigt

Jag hatar söndagar.. De är oftast gråa och trista, som söndagar ska vara. Vad är problemet med vädret? Är det förbestämt att det ska vara grått och mulet på söndagar? Nej jag blir matt..
Ligger som ett kas och kollar på teve samtidigt som jag kikar runt på internet och kedjesnusar. Wää. jag orkar inte.
Salka kom nyss ner och ville mysa lite med matte. Hon lägger tassarna på en varsin sida av huvudet och sen av nån märklig anledning får man alltid morrhåren i näsan.

Snart ska jag äta middag och sen ska jag återgå till att inte göra en enda vettig sak. Eller kanske diska, det brukar falla på min lott. Hittade en lägenhet jag ville ha, men tyvärr så kostade den 5300 i månaden. Det var lite väl saftigt, men började ändå fundera om jag kanske inte trots allt skulle kunna ta den, och sen ta ett extrajobb? Jag insåg ganska snabbt att det inte funkade. Så jag väntar, tills nåt annat dyker upp.. vilket det verkar göra jävligt ofta. nooot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0