Take it back now y´all

Har nyss sett disturbia själv, och det var inte så angemänt. Det är nog första gången jag ser nåt läskigt själv.. men jag sover ju inte ensam hemma inatt iallafall och då känns det inte lika jobbigt.

Såå, har
 
Har drucke rödtjut ikväll för första gången på riktigt länge. Det var gott och jag hade längtat efter det, men nu har jag sjukt ont i huvudet..

Idaaaag kom mina skor. måste komma ihåg att gå in på ebay och ge positiv feedback för att jag fick mina grejer så fort. Bilder kommer imorron på shuuuzen.. och på jeansen... och på hunden...(som btw ligger under mitt täcke och skäller i sömnen nu... mattes bästa vakthund)

Dessutom håller min hand på hoppa ur led tror jag, och nackspärr på ena sidan har jag också. Jag har dessutom listat ut varför jag har varit sjuk så länge nu. Alltid snorig och trött i huvudet och det känns liksom... som om jag håller på dö! Men det är ju för att jag är tvungen att åka buss varje dag, hundra gånger om dagen. Så jävla många äckliga på bussen som bara sprider sina bakterier genom att andas och sitta, och sen vet ju inte jag vad dom pysslar med när jag har somnat. Dom kanske nyser också.. uuusch.

Häromdan ringde jag alla fastighetsbolag som finns i stan och frågade om lägenhet. När jag skulle ringa HSB så hamnade jag dock av nån outgrundlig anledning på Mittuniversitetet.. Han blev mkt förvånad när jag frågade om lägenhet. Då frågade jag om jag inte kunde få bo hos dom, och det fick jag nog.. hahha..
nej jag orkar fan inte..

Häromdagens dagens lärdom var förresten lagerKÖP! ah, tack Lovan!

Dagens lärdom: Idag har jag lärt mig att det känns HEEEEELT okej när en kund säger att det man klippt är perfekt och om och om igen säger tack. Riktig självförtroende boosting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0