Skräll

Nej jag tog och blev sjuk och fick fara hem från jobbet. Får se om jag ska jobba imorron, hoppas verkligen att jag känner mig fräschare.
Så.. utlovade bilder.. Tyvärr fick jag inte till nån bra på jeansen, men dom är snygga iallafall
image71

Fabulous?... FABULOUS!!!!!

Började dagen med att klippa en ordentligen hack i fingret. Tack och lov att Sara har förutsett eventuella skador inom mitt yrke och utrustat mig med fina plåster 


Jag har funderat om man borde vara lite mindre negativ nån dag.. fast naa, bitter är ju min grej.
Halt som snor var det ute idag, besvärande då jag var lite sen till bussen. Dessutom var nya jeansen så tajt att det lixom smärtade i skinnet när jag försökte lägga ena benet över det andra. Men det brukar ju gå med sig. Ska aldrig mer göra misstaget att köpa jeans som går bra att ta på sig. Lee jeansen jag köpte för några veckor sen var precis lagom.. Hade ju lätt kunnat pressa på mig ett par 26:or. Lite ont ska det ju göra..

Såå idag var det lite besvärande på bussen in till stan. vissa personer som inte brukar sitta på andra sidan gången satt idag breve mig, jag fick andas genom mössan. MKT besvärande.

Nej.. men ska man..? Ja.
Dagens lärdom kommer sen för jag kommer inte riktigt ihåg vad jag har lärt mig idag..

hail satan...

Kommentarer
Postat av: sara

jag är snäll!

2008-03-11 @ 08:12:16
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0