så där ja

Jag slet loss naglarna så nu går det med en rasslande fart att skriva. Jag missar inte ens mellanslag längre.

Idag sov jag lääänge, och det fick jag. Får se om det går så vidars bra att somna ikväll. men jag har iallafall "so you think you can dance" att se fram emot. Lika roligt varje gång med uttagningar.
Sen har jag varit duktig också. Johan och Maria kom förbi och fikade så jag kokade kaffe, te, rörde ihop vaniljsås och smackade fram en äppelkaka. Sen när dom hade gått så diskade jag tills mamma kom upp och skalade även pärer. Ojoj, vilken virvelvind man är.

Eftermiddagen bjuder nog på en promenad med Salka och Lovisa. Och sen ska jag vara snäll och bjuda min moster på fika när hon kommer hem. Återigen en mkt duktig ungdom. Men om hon tror att hon ska få se på bygglov eller vad det nu är som visas på måndagar så tror hon fel. Idag visas endast dans. Jiho

Annars så skulle jag kunna tänka mig att vara ledig resten av veckan också. Det vore skönt. Fast å andra sidan så måste ju nån jobba också, göra folk lite fina.. Ska snart smacka upp en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0