och sen då?

Jag kan ju inte låta bli att tycka att det hela är lite tragiskt.. Inte så lite heller.. bläää

Sandra berättade dock en fasligt rolig sak omfattande en puckel på ryggen och en sur.. hahahaha.. jag dog!

Just i denna stund borde jag diska och städa mitt rum.. men istället dricker jag cola och äter chips. Personlighetsutvecklande? Nej.. Bra för figuren? Nej.. Men det var fan värt det!!
När jag och Saya och Stefan var ut på en krogrunda så började jag bråka med nån otrevlig ful kille kom jag just ihåg. Och så skulle jag ta en snus, problemet var bara att jag hade lösnaglar och kunde inte öppna dosan så bra, utan vad tvungen att trycka på sidan.. ni vet? Så locket hoppar upp av sig själv. Hur som helst gick det inte helt okej efter en helkväll med betalda drinkar, så alla for ut på golvet.. jag plockade upp två, stoppade in på en varsin sida av läppen och kan eventuellt ha skyllt det hela på den fula otrevliga killen.
Det jag vill säga med det hela är att man kanske borde ta två och se om det bli bättre?? Nu also..

Är vansinnigt sugen att bli blond igen. Faktiskt.. Men imorron blir det nog eventuellt en massa blonda slingor. Borde inte göra en avfärgning till tror jag. Vill ju gärna ha liiite hår kvar på huvudet iallafall.. Ska beställa löshår också. Mkt bättre pris på utlanne än jävla happyhair överpris.. Ska göra det så fort jag listat ut vad jag ska ha för färg.. vill ha lite långt hår.. Dumt kan ni tycka, att jag klippte av det. Inte så dumt kan jag tycka. Avfärgningen jag gjorde sist var inte det allra bästa för mitt hår, och jag var tvungen att klippa av lite. Man vill ju inte direkt se ut som skräp, som man ser runt omkring sig dagligen. Herrejösses..

Var ute och gick med Lovisa en sväng också. Först matade jag henne med muffins, finsk påge och apelsinsaft. Hon var nämligen sur och det är inte så roligt att umgås med henne då hon är sur.. Då blir jag också det...

Bara 25 minuter kvar till miami ink.. jiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0