men på allvar.

Jag vet att ingen tvingar mig, men alla jävla modebloggare. En del är ju så fruktansvärt dumma att hjärnan liksom smälter lite bara av att läsa deras bloggar.
Och helt allvarligt. Om man drar in pengar på att blogga, så är väl det minsta man kan begära att dom ska kunna stava? Hämskt? Sätt (sett)? Nej jag får dåndimpen.

Dessutom håller mina ögonbryn att växa igen (eller borde jag säga mitt ögonbryn?) Nej, nu ska jag faktiskt ta itu med dom.
Känner mig lite busig också, är sugen på ett par nya jeans. Ska se imorron om det funkar eller om det syns att jag är en kloss? Och kanske en långskjorta som jag har varit sugen på ett tag. Blir utmärkt när mina pumasneakers åker fram till sommarn... aah, ser ni? modeblogg.. Wäää

Ögonbryn var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0