Kursdag 1

Ja men idag har jag varit på kurs med Gunilla Bergfeldt. Det har varit mkt lärorikt.
Skönt när nån annan säger åt en hur man ska klippa och färga så man inte gör samma som man alltid gör.

Igår somnade jag tidigt ialllafall. Runt 00-snåret sov jag nog iallafall. Behövligt iof eftersom jag skulle åka härifrån 8 imorse. Men nu är jag sjukt trött iallafall.

Tung i huvudet, så jag orkar faktiskt inte skriva mer.
Imorron är det uppsättning

Dagens lärdom: Känns ju lite fjantigt eftersom jag lärt mig en hel del idag. Men jag har även lärt mig att torra läppar gör ONT! Speciellt om man är utan lypsyl hela dagen. Nu är dom dock idominvita och det känns liiite bättre iallafall

Fan vad kass alla är på singing bee. Jag skulle vinna om jag var med. 

Kommentarer
Postat av: Ida

hej lina! alltid så kul å läsa din blogg :) får du nåt påsklov nu eller må du jobba? själv e ja hemma i lit/hammerdal/åre å njuter av ledigheten, å de är najs med all snö! kanske ses nånting på stan eller så, vore skoj. ha de!

2008-03-17 @ 13:12:23
URL: http://www.idahooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0