Konversation

Jag och Lovisa hade en liten diskussion huruvida Vin Diesel var neger eller inte..

Lina: Men han är ju neger
Lovisa: Men du ser ju, han är ju helt vit.
Lina: amen! Det ser ju väl att han inte är.
Lovisa: Men vem blir inte brun på sommarn?
Lina: Men han är ju halvneger iallafall
Lovisa: Men han är ju från Amerika!
Lina: Ja, för där finns det ju förstås inga negrer
Lovisa: Men Vin Diesel låter ju inte som nåt negernamn
Lina: Nej jag tycker att det låter som ett artistnamn jag..
Lovisa: Nej, men det finns ju negrer i sverige också
Lina: Ja, men då är dom ju inte svensk. Also deras föräldrar kommer ju inte från sverige
Lovisa: Men dom är ju från afrika eller sydamerika..
Lina: eh, ja?
Lovisa: ja men du får väl googla på det då.
Lina: Ja men vafan ska jag söka på då då hade du tänkt?
..söker på wikipedia
Lovisa: Men kolla om han inte har några föräldrar då.... eh, ja.. vilket han förmodligen har förstås


Kommentarer
Postat av: sara

jag håller med dig lina! Veto !

2008-03-13 @ 12:37:49
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0