Jag ville också rita...

image74

Håller på och fixar modeller till mitt halvtidsprov som är snart.. Sara ställer upp på två moment och så här kommer hon att se ut efter första momentet.. Ska klippa två olika klippsätt och föna volym.

image75
Och såhär kommer hon att se ut efter andra momentet vilket kommer att vara en permanent.

Nu fattas det bara två modeller. En herrmodell och en till dammodell som jag kan lägga håret på. Antingen blir det Lovan eller Lovisa förmodligen. Vore bra att ha Lovan så hon kan hjälpa mig med några bra knep!

Hur som helst. Tack Sara för att du ställer upp alltid. Jag vet var jag har dig. Tack för att du finns!! =)

Kommentarer
Postat av: sara

ÅÅÅ tack pupphuvve detsamma! fiina bilder!

2008-03-18 @ 22:15:33
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0