Jaa just..

Kan även tillägga att jag har en mastodontblåsa på tungan. Det gör ont..

Adam och Lovisa bråkade en massa nu på kvällskvisten. Adam brottade ner Lovisa och satte sig på henne. Salka tyckte att det var en rolig lek och hoppade på Lovisa. Då gick jag emellan, tog bort hunden och skällde på Adam, så där duktig och ordentlig som bara en storasyster kan vara. Då fick jag fan för det istället. Det hela resulterade i att jag blev nypen. Det gjorde ont. Det här ska Adam få fan för, imorron ska han få smaka på "klon"
Och igår fick jag smaka på "solfjädern" när Lovisa fick känna på "klon". Lovisa slog mig i ansiktet. Ja, ni ser ju vad man får stå ut med när man har ligister till syskon. Jag har det bannemig inte lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0