Ja, varför inte..

Favoritdryck: Cola

Äter lyxmiddag på: Vadå lyxmiddag...? Jag nöjer mig med en pizza på vardagsrumsgolvet framför en bra film. Får jag cola och bea kan jag se en kass film också. Fast iof. Mark Twain är ju grett, och sen tänker jag inte påstå att jag inte är väldigt förjust i Eastern Palace... mm.. Lovisa, snart dags va? 

Favoritgata: Pål-Pers!!

Bästa förfestarmusiken: Allt som man kan skråla med i och dansa till.. och dricka till..

Reser helst till: Nåt varmt ställe med billig sprit.

Bästa mikromaten: Karins lasagne..mmm

En bra ge-bort-present: Roliga spel 

Hetast musikgrupp: Hmm.. måste nog svara Metallica..

Favoritsajt:  alla bloggar =)

Favoritgrönsak: Majs är ju gott.. majskolv!!!

Favoritfärg: Svart... rosa tycker jag ju också om förstås.. 

Favoritmärke: Diesel

Favoritdjur: Salka

Bil: Tar gärna en beetle.. =)

Favoritskor: Är rätt förtjust i mina baby phat.. annars är mina gröna klackar rätt trevliga

Motionerar: Inte just nu tyvärr.. Annars pump, step och aerobics.. Springer nån gång ibland nu dock och går på promenader.

Mode jag aldrig vill se igen: Är lite förfärad över att 70talet verkar komma tillbaka..  

Favorit på systemet: Bacardi Breezer, xider rhubarb och nu såg jag att en ny xide med melonsmak ska komma.. måste.. ut.. snart

Favorit på apoteket: Å massa. älskar apoteket. men ipren är ju bra.. Och plackers.. love

Bästa fyllekäket: Äter inte på fyllan längre. Men när jag gjorde det ska jag väl inte påstå att jag var kräsen. Kebab oftast.. ibland en donk.. ja.. U name it..

Dansar helst till: Dansar till allt..

Fulaste färgen på kläder: iii.. vet inte faktiskt.. 

Sista ölen tas på: Stående fot eller i taxin.. innan krogen also..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj, det var väldigt länge sen. Vad sägs om tre rundor,halva antalet vårrullar, fyra gröna sushibitar, inga nudlar, TVÅ cola (mest för att man kommer bli så törstig av den kopiösa mängden mat) och självklart banan med glass? Jag börjar töja nu!

2008-03-11 @ 08:37:28
URL: http://lovisaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0