Ja, det löser sig..

Idag hade Lotta och jag lucka samtidigt, så vi tänkte att det kanske var dags att göra nåt åt pudeln på mitt huvud. Det klipptes och klipptes, och nu är det faktiskt ganska fräscht. Jag blev fabulous. Sen när vi klippt klart och torkat så undrade Lotta om vi kanske vågade platta lite.. Så hon tar en passé och säger "aah, men det här gick ju skitbra" tar upp nästa och så fräser det bara till. Hahahaha, då var håret lite blött fortfarande så det gick sönder igen, så det var bara att ta fram saxen igen..

image70

Det kanske inte syns så väl men det är mkt bättre nu.. Extremt fin bild förresten hahaha..  (mest bara för att visa) sååå.. nu hoppas jag snart på att en färg kan komma i botten och sen blir det låååångt :D
Fan vad otrevlig jag såg ut.. ja well well

one sunny morning we´ll rise I know

Och om nån undrar så väger jag fortfarande 165 pannor.

Fucking Fabulous säger:

hola

sarapara säger:

hola chica quetal?

Fucking Fabulous säger:

odel pasó mi chica

sarapara säger:

o lala tacosa

Fucking Fabulous säger:

comprende?

sarapara säger:

sisisango

Fucking Fabulous säger:

kikakoben

Fucking Fabulous säger:

Varför skriver intedu några inlägg i bloggen? Maritas londondelar är booring to death

sarapara säger:

haha jag ska lägga in några bilder

Fucking Fabulous säger:

kan du inte skriva nåt elakt?

sarapara säger:

om

sarapara säger:

?

sarapara säger:

dom som har hängrav?

Fucking Fabulous säger:

jaa! det blir roligt

sarapara säger:

jag hatar hängrav

Fucking Fabulous säger:

ja jag med!

Fucking Fabulous säger:

jag har ingen hängrav... bara fetrav

sarapara säger:

ahah anej

Bara för att. Nu ska jag ägna mig åt nåt så personlighetsutvecklande som att se på teve.


Kommentarer
Postat av: sara

snyggfrilla!!!

2008-03-06 @ 08:07:16
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: bubblan

kanoners! Snygging! ganska lik mamma Ann på kortet, förklarar skönheten då.. ( och nej jag smörar inte för mamma Ann )

2008-03-06 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0