is that all there is?

[Lotta] Men vad har du i håret nu då? En STEN??

Ja.. då undrar ni förstås varför jag hade en sten i mitt hår. Jo såhär var det. Jag skulle kila ner på banken och växla lite då det endast fanns en 50 lapp i kassan och inga hundringar.. Hur som helst så kommer jag i all hast förbi turkaffären och drar på jordarnas vurpa. Låg kvar och skrattade en stund så det kom en tant och frågade hur det gick, för hon trodde väl antagligen att  jag hade dött. Försäkrade tanten om att det hade gått bra och reste mig upp för att kila vidare. Försökte borsta av det värsta gruset som fastnat på benvärmarna och sprang på banken.
När jag kom tillbaka från banken och tog av mig jackan så ser jag till min förfäran att jackan är helt grusig, inte bara på armarna utan även på ryggen. Måste ju ha sett ut som en lortgris. Fy fan vad pinigt. Fast å andra sidan var det ju ganska roligt också.

Och det visar ju hur risigt mitt hår är om det tillochmed kan fastna en sten i det.. haha, och den var även ganska stor.

Annars har det varit full rulle hela dagen. Skönt med lite speed. Och lite användning av kursen i helgen har jag också känner jag. Skönt.

Hur som helst. Igårkväll fick jag ett tokryck och kom på att jag skulle klistra fast tippar på naglarna och förlänga dom. När jag hade började med vänsterhanden så kom jag till min förfäran på att jag kommer aldrig få dit naglarna på högerhanden. Ett krissamtal till Sara klockan 23 igår. Hon ilade över och hjälpte mig.. thank god.
Tyärr så ramlade en loss under dagen så nu ser jag ut som nåt slags white trailer trash!!

Jag och sara var även ute och gick och då kom vi in på ämnet barn. Men allvarligt. Jag tycker inte om barn!! Dom är söta när dom är typ 1-2 år.. men sen blir dom jobbiga, och sen är dom som folk (i vissa fall) runt 7-8 års åldern och sen blir dom fan uppkäftig! Jag tycker verkligen inte om barn. Dom är äckliga! Messmör i håret och ketchup på kinderna. Och jag hatar när barn ska prata med mig för jag vet inte vad dom vill mig.
När jag och Saya och Stefan var på bolaget så kom det en unge och satte sig breve mig och skulle snacka lite med mig. Hon hade nämligen fått en10-öring av sin farmor. Ja men för det första ungen.. Av vilken anledning tror du att jag bryr mig? Och för det andra.. Hur barnvänlig ser jag ut. Ser det ut som att jag vill att du ska prata med mig? Nej. Prata inte med mig.

Och sen blev jag irriterad på aidskampanjen på top model. Men allvarligt. Slutat med era jävla tiggreklamer, för jag tänker ändå inte skänka några pengar. Ni kommer aldrig att hitta nåt botemedel ändå, och jag tänker inte skänka pengar för att ni ska få lön för att låtsas forska fram nån medecin. nej jag säger som jag och Sara alltid har sagt. Skicka ut dom på en ö och låt dom bo där!!! Då må det ju dö ut till slut?

jag blir så matt. Dessutom så är det nån jävla fotboll nästa onsdag istället för top model.
Nu skiter jag i det här..

Dagens lärdom: Idag har jag lärt mig man ska akta sig för hala fläckar. Man ska inte ta ut nån seger i förskott och tro att det är vår. För övrigt så fanns det väl typ en isfläck i hela stan.. Den träffade jag och sen så ramlade jag i grushöger som låg över resten av stan. ja, jag säger då det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0