Inte för att det spelar nån roll men...

jhaa...
åh, en äkta gråsteen haha

Jaha, så då var den här veckan avklarad, fast för oss väntar förstås jobb allaredan på söndag. Då är det som sagt kurs.

Jag och Lovisa och Adam har spelat kort ikväll. Lärde dom bismarck. Det gick ju riktigt bra, förutom att Adam delade ut korten så jävla långsamt och sen skyllde på att han var så hemskt trött och ojojoj. Men DELA UT KORTEN DÅ SÅ FÅR DU GÅ OCH LÄGGA DIG FORTARE!!! Han kanske borde vara tacksam att vi ville spendera fredagskvällen med han.. (iof så tvingade vi han att spela kort, men det var ju en annan historia)
Adam lyckades även spilla ut sin cola över hela duken. Och då får man faktiskt ingen ny. Det hade dock inte Adam fattat..
-Den här låten är bra..
-Ja, den har jag på en skiva..
... varpå jag och Lovisa skrattar hysteriskt.
- Adam, det var coolt att ha en låt på nån skiva för typ 10 år sen!
... sen blev han väldigt sur. Det tyckte jag var konstigt.

Slog på teven och såg att det var playboymansion. Men allvarligt. Dom skulle byta om och höll för typ ett lakan för pattarna. Men hallå? Har inte ni redan visat hela härligheten för hela världens befolkning? Nej jag vet inte..

Nej, dags att kolla om det snart är nåt på teve som är värt att se, och sen ska det bli förfärligt skönt att sooova. Måste åka till stan klockan åtta på söndag, så då blir det inte så rysligt mkt sovande.

Dagens lärdom: Idag har jag lärt mig att jag förmodligen har ett gravt sockerberoende. Hade ruskigt ont i huvudet när jag skulle till bussen. Kom på att jag inte ätit nåt socker idag, så jag drack en cola lite snabbt och sen var huvudvärken som bortblåst. Förjävligt egentligen.

Kommentarer
Postat av: Marita

smart drag att spela mot Adam och Lovisa, då kanske till och med du lyckas kamma hem en vinst. Puss

2008-03-15 @ 10:55:34
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: sara

du vet vart jag finns när du vill ha en riktig utmaning!

2008-03-15 @ 11:20:05
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: frida

mmm mmm en riktig kalksten..mmm mmmm ( äckelgubbe )

2008-03-15 @ 17:24:56
Postat av: Helene

hade dom så stora bröst att dom gatt täcka över med ett lakan? haha

2008-03-19 @ 17:03:52
URL: http://foffo87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0