I´m back

Jag har inte skrivit på ett par dagar.. Dels för att jag inte har ett så intressat liv, jag har inte haft nåt att skriva om helt enkelt. Dels för att jag inte har haft nån lust och dels för att jag inte har kommit in på bloggen. Men vad är problemet bloggen?

Idag skulle jag iallafall gå och köpa cola till maten ikväll (ja jag vet, jag är tjock). Rasslade fram till colahyllan och då står det en gubbe där vid drickorna. Han som kör så sakta med sparken på gatan.
Hur som helst så står han sådär framåtlutat, ni vet, som gamlingar oftast gör och jag ska försöka smita förbi lite smidigt. Tyvärr hade jag glömt bort att min dunjacka är lite halvstor så när jag ska slinka förbi så råkade jag putta in gubben i hyllan, och eftersom han stog sådär framåtlutad så råkade jag liksom putta in huvudet i hyllan.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA ja det var roligt.

Igår kom Marita hit och hälsade på mig och Salka. Det var trevligt.

Sen en annan sak. Dom som är med i tjockisprogrammen? Varför kämpar dom inte? Fuska och äta fett och socker kan man göra hemma. men om man har anmält sig till teven för att få hjälp så skulle man väl kämpa lite? Ja vad vet jag, jag är ju uppenbarligen klossen som sitter hemma och dricker cola.. hahahaha,.. ja det är gott



Varför är livet så långt?

Kommentarer
Postat av: sara

Men ska vi kanske anmäla oss till en kurs? ah ? keramik? nej inte alkis eva förresten.

2008-03-29 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0