Helg..

Fan vad fort det går. Veckorna rasslar bara fram och så är det helg igen. Inte för att jag klagar! Jag tycker ju om helg så...
På Måndag får jag se om jag stannar kvar i stan på egen hårvård. Det skulle ju sannerligen vara fint med lite blonda slingor i mit röda inferno.

Var även in och kollade yranbanden.. Ja, Hardcore Superstar kan ju vara värt att se iaf.. Men orka se massa ångestband som kent och dylikt. Nej tack! Listan verkar ju hur som helst inte vara färdig på långa vägar. Men ta och slice and dice ihop en lista lite fort nu arrangörer.
Och semestern löste sig också. Jag har ledigt från stråketveckan och fyra veckor framåt. SÅÅÅ jävla skönt!

När jag kom hem från jobbet så bestämde jag mig för att jag inte var hungrig idag. Jag orkade för det första inte hacka ihop en tonfisksallad, även fast det är gott och mamma hade ställt fram alla saker på diskbänken. Sen kände jag att jag inte skulle orka med allt tuggande. BLÄ! Jag blir lite äcklad av mat, har inte varit hungrig på jättelänge, men äter i förebyggande syfte. Ja, hoppas att det löser sig snart. Törstig är jag dock. Som en varg! (fast dom kanske oftare brukar vara hungriga, ja jag vet inte, känner inte till nån varg)

Nej, det här var inte så givande. Ska hämta en flaska vatten nu och sen ska jag sova!

Idag har jag lärt mig: Bara för att kronan är billig så behöver det inte betyda att det är bra snus. FY FAN! Förut tyckte jag att kronan var the shit!! Idag när jag gjorde en kort comeback bara för att se hur mycket den kostade så insåg jag mitt misstag. DÖD åt kronan! Tur att jag inte har så många kvar, så får jag öppna min smaskiga catch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0