fuckin boring

Allvarligt.. låt mig berätta om mig dag.
Jag gick upp, åt en macka och en kopp te, sen gick jag ner kollade lägenheter, kollade allas blogg två gånger. Sen tog jag en snus och en pulverfylld padda. Sen kom Siw så då pratade jag lite med henne, sen kollade jag allas bloggar igen. (inget nytt) Lotta ringde så jag fick höra på B litegrann. Pratade lite med henne, hon tyckte jag lät risig. Det är jag också.
Sen gick upp och åt middag med mamma (klockan var då 13.30, JA jag är en pensionär) sen tvingade hon mig att fika med henne. Äppelkaka med vaniljsås och apelsinsaft. Sen blev hon sur för att jag inte åt glass. Sen blev jag trött och gick ner och la mig och tog en pulverfylld padda och en snus.. Behöver jag säga att jag har varit vaken sen typ.. 11?
Jag har även kollat igenom allas blogg en tredje gång. Varför är alla så jävla tråkig? Uppdatera! Jag är sjuk förhelvete. Visserligen kan jag väl förstå dom som har viktiga jobb som jag, som går ut på att göra folk snygga hela dagarna (jävla bra jobb jag har) men allvarligt. Ni som jobbar på infocare och fujitsu. Uppdatera!!!!! uppdatera uppdatera! fan vad skönt att jobba imorron. Jag kommer väl antaligen skrämma bort de få kunder jag har med min hemska sjukröst, men det skiter jag i. Imorron går jag och jobbar även om jag är döende. Jiho! JOBBA! Snart är det helg.
På lördag ska jag på hundkurs
På söndag ska jag på klipp och färg kurs och på måndag är det uppsättningskurs. Herrejösses

Nu ska jag kolla allas bloggar en gång till och sen ska jag skriva till Sara och tvinga henne att skriva nåt elakt. Det kom ju aldrig nåt om dom som har hängrav. Tråkigt tyckte jag.

Nu har även mamma gjort nån slags soppa som hon tycker att jag ska äta. Äta mer? Konstigt att jag ser ut som en kloss.

Mamma: Om du får för dig att tvätta nånting mörkt så kan du väl ta med det här med?
Lina: mm.. men varför skulle jag få för mig att tvätta?
Mamma: Nej. Det var ett skämt!!! (mkt sarkastisk ton)

glömde även gårdagens dagens lärdom.. Jag är så dålig

Gårdagens lärdom: Igår lärde jag mig att man blir väldigt blå i munnen av spindelmannenisglassar. Då ser man extra sjuk ut. Typ..tyfus?


Kommentarer
Postat av: sara

om det bara skulle sluta ringa så skulle jag kunna uppdatera något. men det är ju hel omöjligt

2008-03-12 @ 15:29:28
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Helene

haha, "jag har tyfus".. tacka vet jag barnprogram! Astrid Lindgrens is the shit!

2008-03-12 @ 17:39:22
URL: http://foffo87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0