ett nytt ord

Hittade ett nytt roligt ord igår på telefonen. T9 är ju för roligt. Hur som helst ligger mordplanering inlagt. hahaha, jag dör.
Och nu kanske ni undrar varför jag vet det, och det var faktiskt för att jag skulle skriva ondskan och så tryckte jag fel.
Igår var Siw, Johan, Maria och Sebban här och åt. Det var trevligt. Sen gick jag till pappa och såg på så som i himmelen, lite av "och han älskade dem alla" och sen slutet av ondskan. Sen blev jag trött och gick hem.
Jag körde även barnvagn upp för backen. Det var jag bra på.

Jag tänker inte skriva med nu, för jag har tyvärr inte återfått min vilja att leva.

Have U seen my will to live, because I seem to have lost ít.. ja typ så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0