Egen hårvård...

.. och ska jag vara ärlig så är gick det kanske inte riktigt som man hade trott alla gånger. Drog slingor i en mössa.. Smackade på en blekning.. väntade, väntade, väntade.. Det såg helt enkelt inte ljust ut nog..
Nu sitter jag hemma hos Niklas och väntar på mat med en inpackning och en plastpåse på huvudet.. och mössan.. Varför undrar ni?
När vi väntade och väntade och väntade eftersom det inte var ljust nog, så var det antagligen ljust nog. Numera är jag vithårig och håret går av om jag tar i det. Försökte föna på det lite men hårstrån bara yrde.
Maria frågade om jag skulle köra inpackningar eller om vi skulle klippa. Jag ansåg att det nog inte fanns nåt val.. Klippa there is..

Jaja, det är fortfartande trasigt och nu ska jag skölja ur inpackning och smacka på magnesium i mängder.. sen på med en inpackning till..
hahahaha.. bild kommer till helgen. Det ser ganska roligt ut..

På återseende..

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag vill se nu!! Bild bild bild

2008-03-04 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0