eeeeht.. thill...eehh

Mamma håller visst på med nåt slags projekt här nere i källaren. Det gör det tämligen svårt för mig att ta mig förbi..
  mm?
Salka vilar lite på min bamsekudde...  Matte sluta ta kort! jag sover här!!

image68 För att jag är så jävla snygg.. ser även lite skallig ut :D hahahahahahahahahahahahahahaha

  Mm.. jag blir matt.. Tar nåt gott sålänge.. Ja.. jag är tjock faktiskt

PS!!! Lägg även märke till min haka.. Ser ut som en gammhaka.. MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA NU dör jag.. fy fan vad kul.

Kommentarer
Postat av: Helene

ganska skeptiska miner på korten.. men så farligt tyckte jag inte att det blev! :D

2008-03-04 @ 22:20:36
URL: http://foffo87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0