cs

Igår skulle jag spela CS. Tycker att jag har fått lite insikt i det hela nu när jag har suttit och kollat på när Adam har spelat, i brist på annat. Men jag blev så nervös så jag var tvungen att gå ut och gå istället. Dessutom funkade det inte, och jag fick inte spela på Adams gubbe. Tydligen tyckte han inte att jag var bra nog.
Ja jag säger då det, ingen tillit.

Ja och om ni undrar varför jag har smackat upp 100 inlägg idag så är det för att jag har inga kompisar, inget liv och inget att göra.
Förresten är ni andra värdelösa! Uppdatera förihelvete så att jag har nåt att läsa. Ska det vara så svårt. Inte ens Sara och Marita går det att lita på ibland. Ojojoj.

Kommentarer
Postat av: bubblan

Amen Sorry för att man har ett liv ibland=) Ska faktiskt ladda upp såfort ja kommer till staden!

2008-03-24 @ 22:41:17
Postat av: Tehh CS Geek

ja men du är ju dålig!

2008-03-25 @ 01:22:52
Postat av: Marita

hata cs

2008-03-25 @ 09:20:33
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: sara

men jag hatar cs. spelade en gång mot olle och han dödade mig på 5 sec. roligt spel.. inte.

2008-03-25 @ 09:34:04
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0