aaaaarrrrggghhhh

Jag är så jävla irriterad just nu! Jävla bölgris! Jag vill skriva allt, varenda jävla detalj. Jag vill skriva till dig att du är en töntig jävla fjortis som bölar för småsaker. DÅLIG självinsikt.. Tro att du har mer än du har. Jag skulle haft bildbevis. Skulle postat allt. Tyvärr får jag inte, eftersom jag är en "oficiell person" iom mitt yrke. Jag får inte slåss på krogen och jag får heller inte skriva vad som stör mig så inihelvete nu!!! SÅ IN I HELVETE!!!!! Hoppas du dör!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fjortisjävel!!!

Mitt hår är fortfarande trasigt. och mina händer är torra. Kan det vara det att jag smörjer in dom lite dåligt kombinerat med att jag är för mycket i vatten? bör jag ta det som ett dåligt tecken att mina händer börjar blöda av sig själv? Ja.. kanske..

Jag hade säkert kunna komma på nåt bra att skriva, men jag är så jävla irriterad nu så jag brinner snart upp!

Dessutom skulle dagens lärdom innehålla en affär som fanns i strömsund förut som hette lager... nånting. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det hette, så jag antar att det inte kan vara med på dagens lärdom.

Dagens lärdom: Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Sönderblekt hår är KUNG!! Jag har blekt bort mitt självfall, jag behöver inte ha nåt vax och det står ändå åt alla håll. Funderar ändå att ha på min en mössa ett tag och jobba i..?

Kommentarer
Postat av: Lovan

Dagens lärdom var: Lagerköp!

2008-03-06 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0