aaaaah

jag glömde dagens lärdom igår.. så...
Gårdagens lärdom: Jag lärde mig igår att man ska gå på affärn innan det stänger, för ananrs ångrar man sig bara när det enda goda man hade hemma var blockchoklad.. och att det inte ens är speciellt gott

Ja idag är jag hemma och är sjuk. Halsen är svullen och snorig är jag också. Elakt att gå på jobbet och smitta ner de andra..
Funderar om jag ska tvinga mamma att gå på affärn och köpa lakritsgrodor. Eller är jag inte nog sjuk för att få henne att gå åt mig? Jag kanske får gå själv. Nytt te måste jag ju ändå ha.
Adjöken adjöööööö

Jag har en plan. Tajmad och klar ini minsta detalj. Hoppas nu det går vägen och att alla parter sköter sin del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0