Lovan <3 Ronny

Grattis Lovan och Ronny!!!!

Var i ström igår på bröllop som bekant.
Lovan var så vacker, så vacker och Ronny var så söt!
Självklart tog jag till med lipen när dom skulle säga löftena. Tur att jag hade laddat upp med massa näsdukar.
Synd bara att kantorn inte kunde spela och slaktade varenda låt som framfördes.

Efter vigseln så var det mingel och fördrink, och vi fick chansen att krama om det lyckliga paret och gratta.

Sen gick vi in och fick väääärldens godaste middag. Skagentoast och öl till förrätt. Sen var det exotisk planka till huvudrätt och rödtjut eller rosévin. och självklart tårta till efterrätt. Jag och Martin åt så vi höll på dog tror jag.

Sen drog partyt igång, efter brudvalsen så var det fullt ös ända fram till natta. Efter ett tag så hade skorna flygit all sin väg och jag ska springa upp på dansgolvet och riva av nåt tjusigt till bandet som spelade.
SJÄLVKLART är det nån som har spillt en STOOOOOR pöl med öl på golvet, som jag naturligtvis drar en vurpa i. Jag räddade det hela utomordentligt snyggt med lite modern dans på golvet och sen gick det vilt till. Jag och Frida började dansa modernt och sprang runt och viftade med armar och ben, gjorde hopp och hjulningar och massa andra saker som hör till..
Det var iallafall några som var impad av dansen.

Efter ett par timmar åkte vi hem till strand där vi skulle spendera natten, och alla tre var jätteskojig när vi kom hem.. Jag försökte få lite sovsällskap i form av en gråhund. Hon var dock vrång och ville hellre sova ute på gården. Sen satt jag, Lotta och Martin i badrummet och skrattade ihjäl oss åt allt. Speciellt Ms skämt.. hahahahahahahahaha, ja jag skrattar än idag.
Blåste 0.1 klockan 11, så det får vi väl ändå se som att jag var ganska städad igår va?

För att summera det hela så var det en GRYMT trevlig fest. Alla var trevliga och glada och det är LÄTT den roligaste festen jag har varit på på länge.

Och så fanns det ett häfte med lite sånger som skulle sjungas under kvällen och även en kort beskrivning om alla som var med på festen. Min var lätt bäst!
"Lina Ulander, avdankat fotbollsproffs från stugun. Kollega och vän till bruden och matte till lilla Salka"

TACK Lovan och Ronny för en jättetrevlig dag, tack lotta och martin för skjuts och tack för sovplats!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Å skulle vilja ha sett din dans hihi

2008-06-29 @ 22:35:02
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Dario

Du har visserligen helt rätt, men jag fattar inte hur alla hittar till dom här situationerna där man måste stå och svälja någon annans rök. Jag står visserligen inte i bussköer och liknande särskilt ofta, men ändå. Fyllan.

2008-06-30 @ 07:31:54
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/
Postat av: frida

Men bilder för tusan!!!!

2008-06-30 @ 10:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0