vad fan hände?

Jag som alltid har trott att Lovisa har varit den smarta systern. Nu har hon gått in i nån slags filosofisk dimma och jag fattar inte riktigt vad som har hänt.. Är det jag som måste ta över rollen som den smarta systern nu?
Hon har alltid varit allmänbildad och jag har alltid varit streetsmart..
Men å andra sidan kan det här vara festligt. Nu kan jag få vara sådär filosofisk med nån, och kanske hoppas att hon en dag förstår det där med spindeln i nätet..

Det borde du göra nu va, Lovisa? Nu när du blivit filosofisk..

... och nej, jag är inte ett dugg smartare eller mer allmänbildad än förut, men jag kanske måste låtsas till syster är tillbaka i sin gamla roll..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja jag förstår spindeln i nätet efter din, sannerligen, utredande förklaring=) Kanske kunde du också bli filosofisk? Det kan vara bra när du ska spå min framtid nästa gång!

2008-07-22 @ 10:41:04
URL: http://lovisaulander.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja jag förstår spindeln i nätet efter din, sannerligen, utredande förklaring=) Kanske kunde du också bli filosofisk? Det kan vara bra när du ska spå min framtid nästa gång!

2008-07-22 @ 10:41:49
URL: http://lovisaulander.blogg.se/
Postat av: Marie H

Hallo! Vet du någon inpackning med tång i? Min kompis sa att det skulle vara bra, men hon minns inte vad produkten heter.

2008-07-22 @ 19:56:04
URL: http://mariehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0