Thanks!

-Vad fin du är idag!
-Tack, jag har tvättat håret.

Jag fick nya näsdukar idag av bästaste Sara. Döskallenäsdukar. Thanks!! Nu kan jag snyta mig OCH vara fabulous samtidigt, grett, även om det bara var på plasten omkring. Vi kom fram till att om det var döskallar på självaste näsduken så blev man nog svart på näsan.
Vi spelade bismarck också, och jag kom inte ihåg om det var jag eller Marita som förlorade, men jag tror bestämt att det inte var jag. Sara vann iaf, och så hade hon bakad kladdkaka också.

Det är fortfarande ingen som har kommit för att ta bort spindeln. Jag blir matt. Jag begriper fortfarande inte vad den har i min postlåda att göra (läs mamma Anns postlåda)..
Pratade med mamma idag och sa att jag tyvärr inte kunde ta in posten pga omständigheterna. Då tyckte hon att jag var lite fånig, och jag sa att jag skulle ringa nån som kunde ta bort den. Kanske kan tvinga nån granne om jag råkar ta in posten samtidigt imorron, annars tvingar jag fan Lovisa innan vi far.

Mamma har lärt sig skicka mms också, och hon skickar som en galning dagarna långa. Fick nyss godnatt mms, fast från Salken faktiskt
"Godnatt matte. Vi syns imorron /Salka" Hahaha ja, det är så roligt. Hon är duktig min lilla mamma. Tillochmed animeringar kan hon göra och smilegubbar.

Lovisa sa när hon sov hos mig sist att snus inte var dåligt för tänderna. "nej det lär väl fräta bort all skit" trodde jag. Det var inte därför hävdar hon. Det blev basiskt. Så därför unnar jag mig en sista godnattsnus innan jag lägger mig för att få lite skönhetssömn.
Men är det inte typiskt så säg! När jag var hos Sara klockan 21 så kände jag att jag var lite trött.. Utmärkt!! Då får man sova inatt, men nu är det samma gamla visa. Pigg som en mört.. Snacka om att jag har sömn att ta igen på Ulvön i helgen.. På natten, på bryggan i solen. kanske en tupplur i soffan!
SARA! sa jag det förresten. Vi har fått massa kanaler på ulvön nu! Vi har typ boxer eller nåt, asbra när det regnar! Eller för den delen när jag låg i ögoninflamma hela veckan när jag var där förra året.

Nej fan så ointressant.
Jag återkommer när jag har nåt vettigt att komma med, så förvänta er inte att eran favoritbloggerska kommer tillbaka på ett tag. Skämt å sido, jag gör som blondinbella och tar bloggpaus för att fara till Övikstrakterna.

En sista grej. Jag hatar blondinbella förut, men jag gör inte det längre. Hon verkar som en ganska vettig människa. Dock så hatar jag kissie nu istället. Jävla Blondinbellawannabee, och hur i helvete kan hon nånsin sitta och skriva att Bella är ful? Ja, säga vad man vill, men jag har hört att man inte ska kasta sten i glashus. Skulle tillexempel inte kalla Lovisa för tjock.

Skönhetssömn var det ja.

Kommentarer
Postat av: sara

Åh kanaler! tänka sig! bra

2008-07-18 @ 08:17:15
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0