Söndag

Jag är uppe med tuppen och har redan fikat och klippt mamma och snytit mig 2098345 gånger. Ja, jag mår fortfarande ganska dåligt. Lite immunförsvar på det här så..!

Igår blåste jag, Adam och Lovisa in till stan för att vi skulle handla en present till käre bror som fyllt år. Presenten var avklarad ganska fort, och sen kom vi på att vi skulle på donken och äta, men vi stannade till utanför india och skulle kolla på smycken. Rätt vad det är så kom Lovisa på att hon skulle fråga om dom hade nån tid för piercing, och jag jagade på henne.
Det hela slutade med att vi båda piercade naveln utan att vi hade nån tid. Lovisa för första gången. Jag, tredje gången. Jiho!

Nu måste jag rassla runt här och försöka hitta mitt provon. Det kommer inte vara den allra lättaste uppgiften. Nu är jag sugen på näsan.. Gört... GÖRT!!!!

Nu... ebay!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Å ku med percing! Had eju en gång jag oxå i naveln men fick ta bort den blev så ful efter en operation. Mne när jag blivit smal igen nån gång ska det bli en ny!!!!!!!!!!!

2008-07-06 @ 17:51:28
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0