Snodde

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Agria - Haha, nej men jag kanske borde för att få lägre premie på Salkas försäkring?


VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?

Helen - Vän och föredetta klasskompis


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?

Jennie - Det vet jag faktiskt inte. det visar sig


ÄR NUMMER 18 SÖT?

Hair Design School - Eh.. ja du..


VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?

Johan - Det kommer jag inte ihåg. Förmodligen så var det ett bra intryck. Han tog nog hand om mig bra när jag var liten.


HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?

Erika B - Jaa, vem vet. Har alltid varit kompis med Lovisa, har alltid bott på byn, har alltid gått på samma skola och har spelat fotboll ilag.. som sagt, vem vet?


HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?

Anders - Nej faktiskt inte. Vart har han tagit vägen?


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Favvo - Jag vet inte. Visar sig väl också. Träffade henne i helgen.


ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?

Ewa - Ja det vill jag påstå!


HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?

Anton - Nej det tror jag inte..


SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?

Bella - Hur pratar vi då gå ut?


VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?

Lotta - haha ja vi pratar väl om det mesta! Kanske mest om fika?


KÄNNER DU NUMMER 1?

Adam - Ja, rätt väl!


SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?

Ellen - Ja självklart. Varje dag


VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?

Erica - det är min chef


Kommentarer
Postat av: Lovan

Fin liten lista...Kolla in detta http://hem.bredband.net/b385211

2008-07-10 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0