snart så..

Det blev en trevlig kväll. Gjorde lite nytta, sen bjöd jag in mig själv på middag hos pappa. Var ner på infocare och pussades med Sebastian litegrann, och sen upp på fujitsu och åt upp Lovisas äppelpaj.. gott

Till middag serverades tigerräkor med en god sallad bestående av tomat, rödlök, fetaost, och gurka..och dressing.. och gott olivbröd och pepsi. Sen spårade det ur som vanligt. Till kaffet blev det en liten baileys, och sen hittade vi grönafaran i förrådet. Så då drack vi den... och vin... ja herrejösses. Sen braja. braja braja braja.. Eller egentigen stal vi pappas pipa och rökte, och fy fan så dåligt jag mår nu.. Att jag inte lär mig att man inte ska röka braja.. braja braja..
en jävla massa braja.
Fast bara tobak bara egentligen.
Jag och Lovisa blossade på och pappa skrattade åt oss. sen spelade vi jenga och fas 10 och lyssnade på cash. Jag valde musik. Problemet är att man aldrig kan hålla käft.. jag ledde ganska rejält och ville egentligen inte spela. men självklart kläcker jag ur mig "Så här bra har det inte gått för mig sen sundsvall brann" och sen gick det utför. tror tillochmed pappa vann över mig.. inte bra.. inte det minsta bra faktiskt. Fast Johan har fortfarande bottenrekordet. moahaha

Och ett sår i näsan har jag..

hiiiidahhaaag är det ju min födelsedag, och då är det ju fest och då måste man ju ha nånting att sitta på!

ja just.. vi dansade även både irländsk dans och min och lovisas egna dans.. problemet var att jag klev snett och ramlade.. men det gick bra.. Nu.. ska jag kräkas lite och sen sova för att vara redo imorron! Tveta håret åkså

Kommentarer
Postat av: Marie H

Grattis på födelsedagen! =)

2008-07-26 @ 08:07:23
URL: http://mariehelena.blogg.se/
Postat av: Marie H

Hehe, oki...ja, vassego då! =)

Förresten, jag tar och frågar igen - känner du till någon inpackning med antingen tång eller alger i?

Ha det gott i sommarsolen! =)

2008-07-26 @ 11:55:04
URL: http://mariehelena.blogg.se/
Postat av: Marie H

Jo, jag ska göra blonda slingor på lördag, och kommer förmodligen fortsätta med det varannan månad. Håret tar ju rätt så mycket stryk av det, så min kompis tyckte att jag skulle skaffa inpackning med tång/alger i, för det skulle vara såååå bra, men jag vet inte jag. Måste ju funka lika bra med inpackning avsett för blonderat hår, eller? Typ, Redken Blonde Glam?

2008-07-26 @ 22:18:33
URL: http://mariehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0