Skojar du med mig?

.. eller är det på riktigt så att du är fullständigt allvarlig? För isf vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Jag väljer skratta eftersom du inte är värd några tårar! Men på riktigt, sluta ljug! Sluta förhelvete upp med att ljuga! Din dumma jävel..

Jag borde städa och fixa lite inför flytten, men det kändes som en bättre idé att gå upp och lägga mig framför soffan och äta chips.

Jag har btw lagat middag idag!! Helt otroligt och förmodligen första gången jag lagar middag sen mamma for till Ulvön. Ja, det vill säga förutom nudlarna jag kokade för några veckor sen och spagettin med ketchupen som jag svängde ihop igår! Herrejösses, jag tror inte att det räknas.

Tänkte på en sak förresten.. Fy fan vad grett det vore att ha en egen kock. Helst Gordon Ramsay. Vakna på en lördagmorgon (eller låt säga varje dag nu när jag har SEMEEESTER) och ha en omelett ihopsvängd med lite grönsaker och massa annat gott.. Eller komma hem efter jobbet och ha maten färdig. OMG.. När jag blir rik och berömd ska jag fasen hyra in chef Ramsay! Och ni får inte smaka! moahaha, jorå!

Ne, chips vareja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0