SATC

Jaja, jag vet att jag är seg men ikväll var jag, Lovisa, Lovan och Lotta iväg på Sex and the city (man skulle kunna kalla oss för "de fyra L:en" .. hahahahahahahaha)
Jag bölade typ i två timmar i sträck, förutom när charlotte sket ner sig.. hahahaha.. hahahahahahahahhaahaha skrattade tills Lovisa blev arg och skällde på mig, och då började jag tänka på det igen, så var det kört.

Hur som helst.. Asbra film, tror jag måste se den igen. Jag = Bölgris.. ja

Bara för att jag inte har semester får jag tydligen sköta allt i hela byn. Man ska ta in poster till alla på hela gatan, lägga poster på ett speciellt ställe, man ska dra ut soptunnor och vattna blommor (vilket jag inte har gjort än kom jag på, hoppas att inga har dött)
Sa jag förresten att spindeln har flyttat tillbaka in i postlådan. MEN BO NÅN ANNANSTANS DIN DUMMA JÄVEL! Vad fan har han i min postlåda att göra, testa grannens. Han är ju ändå aldrig här! Idiotspindel
Vem kan jag nu tvinga komma hit och ta bort den så jag kan ta in posten igen. Tänk om jag har fått nåt viktigt (yeah right)

Ja jag glömde.. Igår när jag skulle borsta tänderna så slant jag med tandborsten och smällde till min enormt svullna äckliga tunga.. Blödde som en gris och var på väg att väcka Lovisa och berätta att om jag var död imorse så hade jag blött ihjäl. Kom på att hon inte kunde göra nåt ändå, så jag sov.
Upptäckte även till min förfäran att min sömnbrist de senaste två dygnen har satt sina spår! Jag har svarta ringar under ögonen. Hoppas verkligen att de försvinner av min sovmorgon, annars måste jag slita fram bättre smink! Jag kommer ju få slut på kunder, och det är säkert därför jag bara har två bokningar imorron. Ja herrejösses

Nej men på riktigt, hallåååååå, vem kan ta bort spindeln i postlådan!? Sara? Benkoveja?

Kommentarer
Postat av: sara

haha vad tror du själv?

2008-07-17 @ 08:20:47
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0