saker jag undrar..

1. Varför i hela fridens namn lägger en tangent på tangentbordet av då och då? Idag är inte mellanslag riktigt i funktion. Häromdan R. Dagen innan det N. Vad är problemet? Varför har jag betalat nästan 10 tusen för en dator där inte alla tangenter behagar att funka. Och varför käftar den om att inte blåtanna går att starta..Har jag ens försökt? Ne, trodde inte det heller (det här tog även ca 340 minuter att skriva eppeshom jag måste sudda och skriva om hela tiden EPPESHOM inte mellanslag funkar)

2. Varför är inte jag ilag med Brolle?

3. Varför går allt SÅÅÅ jävla bra hela tiden?

4. Varför har det flyttat in en spindel i min brevlåda. Jag tänker då inte ta in posten om den tänker vara kvar där. Sa åt Eva förut att hon fick ta bort den!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du e så jäkla bra å att skriva du lilla vänn!!

kram kram

2008-07-13 @ 11:20:42
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Kan man inte få se lite bilder från stugun å på lill voven??

2008-07-13 @ 11:21:30
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0