Men nu tror jag väl ändå?

Ja jag ska också skriva ett inlägg om blondinbella!

Jag satt nyss och läste ett inlägg om övergreppet.. Det fanns 153 kommentarer.. Jag tänker inte kommentera blondinbellas blogg och skriva stå på dig, du är stark jada jada jada, för det hade nämligen ca 145 stycken gjort innan. De övriga tyckte antingen att det var ett PR-trick eller att hon hade gjort sig förtjänt av det.

Men hallå? Vad tänkte ni nu? För det första.. PR-trick? Ja, mycket dumt ska man höra innan man dör. Jag tror inte att man "skojar" om att ha blivit våldtagen.. faktiskt. Kanske kissie, men allvarligt. Den här tjejen verkar ju rätt smart ändå! Och om hon är 17 år och har håvat in så pass mycket pengar på sin blogg att hon kan köpa en lägenhet i stockholm i årsskiftet så tror jag knappast att hon behöver hitta på ett sånt sjukt skämt för att håva in mer..
Och skylla sig själv? Seriöst, vilka djävulska dumma idiotjävlar. Dö! Lägg er endast ner och dö.

Bara för att det sticker i ögonen på era missunnsamma fattiglappar att hon faktiskt har lyckats så ger det väl knappast er rätten att säga att hon ljuger eller får skylla sig själv.

Och en sak til bara.. lättklädd? På bilderna ser det ut som att hon har en klänning som nästan går ner till knäna, och det är inte lättklätt enligt mig. Och som jag alltid har sagt.. Man ska kunna gå naken genom stan, aspackad utan att nån RÖR mig!

Bara för det så tänker jag under min semester ägna mina dagar åt att klicka in mig på blondinbellas blogg så att hon håvar in ännu mer pengar. Läste nånstans att hon drar in 30 öre per klick.. Jag har ju fyra veckors semester och är redan lite uttråkad. Kul, då fick jag nåt att göra!

Gör det ni med vettja!

Idioter!

Kommentarer
Postat av: Ida

hej lina. jag var in igår och skulle säga hej till dej på ditt jobb men du hade visst semester, skönt för dej! :) ska du yra nånting?

2008-07-31 @ 10:03:33
URL: http://idahooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0